05 października 2015

O mnie

 Cześć, jestem Dominika Borawska. Mieszkam w Norwegii w miejscowości Ski. W Polsce mieszkałam w Gnieźnie. Mam trójkę rodzeństwa Karolinę, Angelikę i Oliviera. Interesuje się fotografią, psychologią dziecięca  i koszykówką. 
Fotografia
Lubie robić zdjęcia innym. Często znajomych to wkurza bo cały czas robię
zdjęcia.Lubie także robić zdjęcia "przyrodzie", rożnym dziwnym rzeczom, sama osobiście tez lubię jak ktoś inny robi mi zdjęcia (ale nie z zaskoczenia chyba nikt tego nie lubi)




Psychologia dziecięca
Interesuje się psychologia dziecięcą ponieważ strasznie kocham dzieci. Uwielbiam z nimi spędzać czas, oraz im pomagać. Dziecko to takie "małe szczęście " przy nim nie da się smucić, zawsze cie rozwesela
     

     
No i to w sumie wszystko jak narazie o mnie. Jeżeli chcesz zemną popisać/poznać się pisz śmiało              

4 komentarze :

  1. Inny kraj inny klimat inne życie. Ciekawe doświadczenie. Mogę Ci życzyć tylko tego abyś mogła robić to co kochasz jeżeli to psychologia dziecięca Cię interesuje koniecznie idź w tym kierunku. Życzę miłego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Norwegia.... zimno :-D zostaje na dłużej ;-) weny :-* http://nieidealnaaa4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Norwegia- moje marzenie na jakieś wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka