25 marca 2016

Zapuszczanie włosów

Większość osób, które znam, chciałyby mieć piękne długie i zdrowe włosy. Niestety zapuszczanie włosów to długi i męczący proces. Wiele rzeczy ma na nie duży wpływ.




Zdrowe ciało, zdrowe włosy

Dieta ma bardzo duże znaczenie, przy dobrej diecie włosy rosną szybciej i będą zdrowsze. Produkty, które mają najlepszy wpływ na twoje włosy to: jajka, orzechy, łosoś, krewetki, szpinak, brokuły i brukselka, marchewka, ostrygi i kurczak.
Produkty, które mają zły wpływ na twoje włosy: Słodycze i inne produkty o dużej zawartości cukru, sushi, produkty solone, makaron, sztuczne słodziki oraz boczek
Oczywiście nie wymieniłam wszystkich produktów, ale tylko te najważniejsze.

Pamiętaj o wodzie.

Woda pomaga w nawilżeniu włosów, ale teŻ wypłuczę niepotrzebne toksyny z twojego organizmu, dzięki czemu włosy będą ładniejsze i mniej łamliwe. Woda ma wpływ na cały twój organizm.


Zniszczone końcówek

Nie możesz pozwolić na to, żeby twoje końcówki były zniszczone i się łamały. Najlepiej, gdy chcesz zapuścić włosy, podcinaj je regularnie, ale tylko po to, żeby powstrzymać rozdwajanie się końcówek. Oczywiście dzięki podcinaniu końcówek twoje włosy nie zaczynają szybciej rosnąć.



Nie myj włosów codziennie.


Codzienne mycie włosów powoduje, że włosy stają
 się bardziej łamliwe i są wysuszone. Myj włosy trzy, cztery razy w tygodniu. Podczas mycia masuj głowę, w ten sposób pobudzisz wzrost twoich włosów. Pamiętaj, żeby spłukać dokładnie szampon z włosów.




Dobra rada!!

Używaj mało suszarki, prostownicy i lokówki wysoka temperatura źle wpływa na twoje włosy.

39 komentarzy :

  1. Jeżeli chodzi o wodę i dietę to zgodzę się ale ja np myje włosy codziennie i jestem zadowolona z tego jak rosną moje włosy ♥
    A suszarka to istne zło! haha

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne włosy :) to sa tylko moje rady które mogą niektórym pomóc :)

      Usuń
  2. Super rady. Zawsze marzyłam o długich włosach jednak gdy były zniszczone to obcinałam je już za dużo przez co nie mogłam ich zapuścić http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/03/ulubiency-marca-16.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest dobry czas na zapuszczenie włosów :) wystarczy o nie zadbać :)

      Usuń
  3. Kiedyś miałam ogromną fazę na długie włosy, teraz jednak robię wszystko, żeby regularnie podcinać na wysokość ramion swoje kłaczki :D
    Masz śliczne włosy!
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy mojej kuzynki :) moja były za krótkie do tego postu :)

      Usuń
  4. Nawet fryzjerka ostatnio skarcila mnie za to ze myje włosy codziennie. Ja jednak nie potrafię inaczej. Na drugi dzień moje włosy nie są juz swieze i co najgorsze nie układają się dobrze. A suche szampony pomagają tylko na kilka godzin a nawet mniej. :///

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz zaczęłaś myć włosy codziennie to cieszko bedzie odzwyczaić włosy od codziennego mycia ❤️

      Usuń
  5. Istotne rady. Chyba muszę się wybrać już na podcięcie bo mam strasznie potargane końcówki :\
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Istotne rady i chyba stosuję się do wszystkich. Mam prawie tak samo długie włosy jak Ty, może ciut dłuższe. A suszarki, prostownicy czy lokówki prawie nie używam, jedynie kilka razy w roku lokówki.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatne rady! :) Mi udało się zapuscic włosy do zadowalającej mnie długosci, to dla odmiany zgoliłam bok.... :)

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włoski! Przydatne rady, jednak z myciem włosów codziennie nie zgodzę się :) Dość dużo o tym czytałam i każdy powinien je myć według potrzeby, stosowanie łagodnych szamponów (najlepiej dla małych dzieci) im nie zaszkodzi
    Pozdrawiam i zapraszam!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mówię że to co pisze każdy musi robić to tylko rady :D

      Usuń
  9. Rady przydatne. Wole mieć krótkie włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatne rady ;) ŚLICZNE WŁOSKI!!

    https://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatne rady, można wyciągnąć z nich wiele dla siebie. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatne rady, własnie od trzech miesięcy zapuszczam swoje włosy i na pewno zastosuję twoje rady :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super rady bardzo przydatne
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/2016/03/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obserwacje za obserwacje podoba ci sie ? zaobserwuj!. Oczywiście odwiedzam każdego obserwatora i niektórych obserwuje.

      Usuń
  14. wiem coś o zapuszczaniu włosów - przechodziłam przez ten długotrwały proces :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl u mnie również post o włosach - jak o nie dbałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zapuszczam już dwa lata i z włosów do ramion mam włosy za stanik :) polecam nie robienie nic!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah nie robienie nic tez dobre :D

      Usuń
  16. Świetne porady! Jako postanowienie noworoczne objęłam sobie zapuszczenie zdrowych i pięknych włosów. Cały czas toczę o nie walkę. Do mojej pielęgnacji na pewno dojdą twoje porady ;)

    Jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem - zaobserwuj mnie i napisz w komentarzu ;) Wtedy zaobserwuje twój blog!
    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu przestać myć codziennie włosy.. Dobre rady :)
    http://to-find-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ze ktos korzysta z moich rad :)

      Usuń
  18. Świetne rady! Na pewno wykorzystam :) Najgorszym problemem jest długie zapuszczanie a nie pielęgnowanie! Potem włosy trzeba ściąć :C Pozdrawiam ♥
    http://paciajeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ostatnio obcięłam włosy i chyba żałuję ;/
    na szczęście moje włosy nie niszczą się tak mocno :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szczęście ze sie nie niszczą :)

      Usuń
  20. świetne rady
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny temat postu, zaintrygował mnie juz sam tytuł. Mam podobne zdanie do Twojego. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis.
    Veronik-amka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka