16 kwietnia 2016

Idealny chłopak dla blogerki?

Dzisiejszy post będzie o chłopakach a dokładnie jaki jest idealny chłopaka dla blogerki. Każda dziewczyn ma inny gust muzyczny, inaczej się ubiera, i tak samo jest z chłopakami, każda woli inny typ chłopka. 

W tym poście pomogły mi blogerki , każda z nich opisała swój ideała chłopaka. Wy też  możecie to zrobi w komentarzu.















Mój ideał 

Około 3 latać temu powie­dzia­ła­bym, że moim ideałem jest blondyn wysportowany z niebieskimi oczami, ale teraz prze­sta­łam zwra­cać uwagę na kolor wło­sów albo oczu. Naj­waż­niej­sze, żeby chło­pak był zadbany. Nie napi­sze, że wygląd się nie liczy, bo on też jest ważny dla mnie. Nie mogła­bym być z chło­pa­kiem, który myje się raz na tydzień i śmier­dzi mu z buzi. A co do cha­rak­teru to musi być miły, sza­no­wać innych, sza­lony, wesoły i mądry.


A ponoć ideały nie istnieją? 

Zacznę od tego, że mój ideał ist­nieje i jeste­śmy ze sobą już trochę czasu”. Jaki on jest? Myślę, że dosko­na­łym tego odzwier­cie­dle­niem są jego czyny. Jestem osobą chorą, chorą psy­chicz­nie na całe życie i przez to postrze­gam świat poprzez pry­zmat swo­ich emo­cji, któ­rych sama nie rozu­miem… Mój chło­pak jest nie­zwy­kły, ponie­waż przez cały ten czas rozu­miał moje czyny, bez­za­sadne awan­tury, napady histe­rii i nie wiem jak ina­czej, mogła­bym powie­dzieć o czło­wieku, który wyba­czył mi zdradę. Zaw­sze na czele u niego stało moje zdro­wie, on rozu­mie moją depre­sję, a także epi­zody mania­kalne i codzien­nie odwie­dza mnie w szpi­talu. Uwa­żam, że każda dziew­czyna potrze­buje takiego chło­paka: doj­rza­łego, wyro­zu­mia­łego i cier­pli­wego, a przede wszyst­kim kocha­ją­cego. A ponoć ide­ały nie ist­nieją?


Idealny chłopak Pati

Mój ideał chło­paka. Hmm… to trudne. Sądzę, że jak każda dziew­czyna szu­kam we wła­śnie takim ’ide­ale’ zro­zu­mie­nia, czu­ło­ści, szcze­ro­ści. Jaki by był z wyglądu? Przede wszyst­kim bru­net, o błę­kit­nych oczach. Z postawy byłby wysoki i zbu­do­wany: 33. Cha­rak­ter… powtó­rzę się jesz­cze raz, musiałby być szczery: > a teraz taki ze snów Ideał, by mnie co naj­mniej raz w tygo­dniu zabie­rać za zakupy (śmiech) XD.


Idealny chłopka Zuzi  

Co do wyglądu to jest to typowy przystojniak, ciemnowłosy, zielono lub niebieskooki. Szeroki, biały uśmiech i błysk w oku. Elegant, rurki, zadbany i w ogóle. Powinien umieć się zachować w towarzystwie, bez nałogów, powinien dobrze się uczyć (w sensie nie olewać). Powinien szanować i dbać o kobietę i innych.



Szczęściara która już ma swój ideała.

Mój ideał chłopaka? Myślę, że każda odpowiedź będzie na swój sposób podobna... Każda z nas marzy o męskim, czułym, delikatnym, oddanym i wyrozumiałym mężczyźnie.. Mój wymarzony facet to wysoki przystojny ciemny blondyn z szarymi oczami. Jednak wygląd nie jest najważniejszy. Najbardziej liczy się to, co człowiek ma w środku i to, czy mogę się czuć przy nim bezpieczna. Ja na szczęście swój ideał już mam :) 


Dla Pauliny ideał nie istnieje?

Mój ideał chłopaka? Chyba nie mam czegoś takiego. Jeśli chodzi o wygląd nieważne czy blondyn, brunet czy rudy. To wszystko nie ma dla mnie znaczenia, choć nie ukrywam, że ważne jest, aby był zadbany. Chłopak musi być inteligentny i to chyba jedyna cecha, której „wymagam”. Najważniejsze jest, żeby mnie kochał, próbował rozumieć i wspierał. Po prostu był. To jest dla mnie najważniejsze... wspólne trwanie niezależnie czy jest dobrze, czy źle.






IDEAŁ CHŁOPAKA Pauli 

Przedstawiam Ci trzy główne cechy charakteru i wyglądu mojego idealnego chłopaka.Jestem dość wybrednym typem kobiety jednak z łatwością, przychodzi mi pójście na kompromis i to jest jedna z głównych cech, którą także powinien posiadać mój IDEAŁ. Kolejna cecha to szczerość... nie oszukujmy się... po co brać sobie chłopaka, który notorycznie kłamie lub zataja przed Tobą różne informacje. Uwielbiam się śmiać dlatego chłopak koniecznie, powinien umieć żartować, żebym nigdy przy nim nie była smutna.Okej przejdźmy do wyglądu — najważniejsza cecha — WYSOKI. Nie mam pojęcia czemu, ale jak tylko widzę wysokiego chłopaka to od razu mój wzrok, podąża za nim. Musi mieć koniecznie rozbudowane, ogromne barki, żeby można było się w nich ukryć, kiedy jest Ci zimno, albo źle. No i ostatnia już cecha wyglądu to-umięśnione, masywne nogi, przecież nie mogą być chudziutkie jak patyczki.To by było na tyle, pozdrawiam Paula.
http://lustrzaneslowa.blogspot.com/


Ważne jest to, by .....

Ja osobiście mam chłopaka i nie zamieniłabym go na żadnego innego i dlatego właśnie on jest moim ideałem. Kiedyś chciałam, żeby to był przystojny chłopak o fajnym stylu ubierania, ale wiem, że teraz inne rzeczy są ważne. Ważne jest to, by zawsze miał dla mnie czas, nawet żeby wyjść na kilkugodzinne zakupy! Zawsze można na niego liczyć, że to, o co go poproszę i pomoże mi, zaopiekuje się mną, pocieszy, gdy mi smutno i pocałuje w paluszek, gdy się skaleczę. Ale nie zapominajmy, żeby zawsze odwzajemniać się tym samym, wtedy związek przetrwa :)
http://olabrzeska.pl/





35 komentarzy :

  1. Idealny chłopak dla blogerki , to taki , który zaokceptuje to że go prowadzimy i że czasem musi zrobić zdjęcia na bloga itp. Moj mąż nie lubie tego robić ,ale jeśli tego nie zrobi to krzycze na niego że ma to zrobic,

    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ideał? Kiedyś to był blondyn z długimi włosami, słuchający takiej muzyki jak ja i interesujący się podobnymi rzeczami.
    A potem Go poznałam i nadal jest moim ideałem mimo że, oboje już dawno wyrośliśmy z długich włosów u faceta ;)

    Zapraszam do mnie! Akurat napisałam post o tym jak znaleźć partnera życiowego, więc można uznać to za poszukiwanie swojego ideału: http://poradypartnerskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Doskonale Cię rozumiem, bo gdy miałam 13 lat też myślałam: niebieskie oczy, ciemne włosy... Już parę lat temu się zakochałam i muszę przyznać, że po część jest tym ideałem z kiedyś, bo ma niebieskie oczy itd. Ale przede wszystkim chodzi o to, że ja kocham jego, a on kocha mnie i nie zamieniłabym go na żadnego innego faceta.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykle tak jest, że człowiek wyobraża sobie nie wiadomo co, a potem... jest w związku z niemal zupełnym przeciwieństwem, szczególnie jeśli chodzi o np. wygląd :) Wydaje mi się, że grunt, to mieć wspólny temat do rozmów, pasje i równoważyć się wzajemnie w jakiś sposób :) Oczywiście, o odpowiedzialności za siebie na wzajem nie mówię, bo to chyba coś dość oczywistego.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 24 a moj facet ma 31 i pomaga mi wprowadzeniu bloga nie tylko pod względem tego ze ciągnę go robic zdjecia ale i pod względem mentalnym a to chyba najważniejsze dla dziewczyn blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez jeszcze kilka lat temu opisalabym dokładnie jak z wyglądu ma się prezentować mój ideał. Na te chwile natomiast juz na to nie zwracamy uwagi. Sama nie jestem piękna. W chłopaku szukam zrozumienia, zapewnienia rozrywki, miłości i akceptacji wszystkich moich wad

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorastamy moze dla tego myślmy inaczej :)

      Usuń
  7. Ciekawy pomysł na post! Jak dla mnie to ideały nie istnieją i o takim co najwyżej można sobie pomarzyć. Ale jak już to chciałabym, żeby słuchał podobnej muzyki co ja, był zabawny i inteligentny. Co do wyglądu to raczej nie mam jakiś swoich kryteriów ;D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym dodać do mojej wypowiedzi jedno: Najlepiej by było by był z jednej konkretnej miejscowości.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie opisane ideały chłopaka! Takie różne zdania mają dziewczyny! Dziękuję, że mogłam wziąć udział przy tworzeniu tego posta :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jest bardzo miło ze tyle osób chciało mi pomóc :)

      Usuń
  10. Nigdy nie mówiłam, ze chce chłopca "blondyna, z niebieskimi oczami, wysportowanego..." Ja zawsze miałam dziwny typ. Jedyne co tak na prawdę cieszy moje oko to szerokie barki i wyraźna szczeka. A co jest w nim z "ideału dla blogerki"? To ze akceptuje mojego bloga, czasem go czyta, akceptuje a nawet pomaga w jego tworzeniu. Zawsze jest dumny. I to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie o to chodzi ze każda z nas ma inny ideał :)

      Usuń
  11. Wow! Myślałam że chociaż dwie odpowiedzi będą do siebie przynajmniej podobne, a tu każda inna! Dzięki za miłą współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chłopak bliski mojemu sercu z wyglądu w ogóle nie wpasowuje się w kryteria mojego wymarzonego ideału. A charakter ma wręcz zbyt idealny, hah.
    Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny będzie blondyn (platyna na głowie to już naprawdę perf). Oczy tak w sumie nie mają znaczenia, uśmiech często na twarzy i oczywiście poczucie humoru :-)
    zuzol-zuuzol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post. Ja uważam, że ideałów nie ma, ale tak jak przedstawia fotografia nikt nie jest idealny dopoki się w nim nie zakochasz. Każdy ma swoje wady i zalety, dlatego najważniejsze to je zaakceptować.
    nolenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja chyb nie mam swojego typu chłopaka. Jak się zakocham to się zakocham :) Ja również Borowska, miło mi :)

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swój ideał poznałam przez przypadek i jest dla mnie ogromnym wsparciem. Jeśli chodzi o wygląd to zawsze zwracałam uwagę na wysokich mężczyzn z zarostem i długimi, zadbanymi włosami. Taki właśnie jest mój ukochany. On jest muzykiem, zaś moją pasją jest sztuka, a niedawno powróciłam do blogosfery i On wspiera mnie we wszystkim. Można więc powiedzieć, że jest on idealnym chłopakiem dla blogerki ;)
    Według mnie to jest najważniejsze - wspólne wsparcie - wygląd jest już sprawą subiektywną :)

    GrimCrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam swojego typu. Ma mnei po prostu kochac a ja jego. Oczywiscie musi miec takie cechy jak poczucie humoru, wrazliwosc noi zebym dzielila z nim jakies zainteresowania :)


    Mó Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, zabawny wpis :D dawno temu to przerabiałam, miałam mieć rockmana i wgl.
    A dostałam informatyka, co gra na gitarze, jest żarłokiem (co w blogu kulinarnym ma duże znaczenie) i bez niego nie dawałabym sobie rady ze stroną :) Ideał dla blogerki? Informatyk :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis!
    Mój ideał to brunet z niebieskimi lub brązowymi włosami postawionymi do góry i trochę na bok jeśli chodzi o wygląd.
    zapraszam do mnie
    http://byjulqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tkwię w dokładnie takim samym związku, i muszę przyznać. Że podziwiam go za to,że ze mną wytrzymuje mimo moich paranoi i obsesyjnej zazdrości. Rozumie mnie pod wieloma względami.

    MY BLOG - CLICK!
    FACEBOOK BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny post, jeszcze nigdy się z takim nie spotkałam :)
    Mój ideał chłopaka, to taki, który jest zadbany o czym wspomniała większość tych blogerek. mam chłopaka i osobiście uważam, że jest najlepszy. potrafi mnie zrozumieć, a przede wszystkim umie mnie uspokoić co większości się nie udaje.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już swój ideał znalazłam! Bardzo ciekawy post trzymaj takdalej :)
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda z nas ma swój ideał, ja do nie dawna go miałam - wysoki, niebieskooki, wysportowany mimo iż niepełnosprawny. Chłopak jak marzenie. Jednak wszystko co dobre wszystko się kończy
    A idealny chłopak to taki, który jest czuły, szczery, empatyczny, który akceptuje nasze wady i kocha nas takimi jakie jesteśmy!

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, szczegóły u mnie na blogu
    http://ladonnamodernaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze najpierw zwracam uwagę na oczy, jeśli spodobają mi się oczy to nawet nie patrzę już na wygląd haha. A z charakteru to czuły, opiekuńczy ale bez przesady, szczery, taki który będzie wierzył mi w to co mówię a nie innym, którzy mnie ledwo znają, na mój temat ( taaak byłam z takim 'przypadkiem').
    Bardzo ciekawy post, zostaje na długo dłużej :D

    http://kubekherbaty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój jest idealny! Jest nawet moim fotografem. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie idealny chłopak to taki, który będzie mnie naprawdę. Oczywiście, liczy się charakter i wygląd jednak miłość to coś co scala ludzi i uważam, że w związku powinna być przede wszystkim, chemia :)

    http://julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka