29 czerwca 2016

Jak zarabiać będąc nastolatkiem?

Każdy nastolatek czasem boryka się z problemem pustego portfela. W tym poście chce podać parę sposobów jak temu zaradzić.


Opieka nad dziećmi:
Zapytaj kogoś z rodziny, znajomych i sąsiadów czy nie potrzebuje pomocy przy małym dziecku. Albo poszukaj w internecie ogłoszeń. (Pamiętaj że musisz lubić dzieci i mieć dobry kontakt z nim).

Fast food:
W Fast foodach mogą Cię zatrudnić od lat 16. Możesz pracować w formie sprzedawcy, osoby sprzątającej lub czymś podobnym.

Roznoszenie ulotek i gazet:
To najpopularniejszy sposób na zarobienie pieniędzy wśród niepełnoletnich. Oferty znajdziesz w prasie i w internecie. Najczęściej możesz roznosić je od trzynastego roku życia. 

Sprzedaż starych rzeczy:
Przejrzyj wszystkie szafki, jakie masz w pokoju, na pewno znajdą się rzeczy, których nie potrzebujesz, a możesz je sprzedać.

Opieka nad osobami starszymi:
 Do tej pracy musisz mieć ponad 16 lat i być osoba godna polecenia. Nie każda rodzina pozwoli pomagać osobie starszej, nastolatkowi.

Konsultantka Avon lub Oriflame: 
 Często takie firmy jak Avon lub Oriflame szukają konsultantek przez internet. Do tej pracy musisz mieć ukończone co najmniej 16 lat


Pamiętaj o zgodzie rodziców lub opiekunów 

12 komentarzy :

  1. Właśnie szukałam pracy tylko nie wiedziałam jakiej. Dziekuję za mega post i pomysł.
    http://unrealizable1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło że mój post mógł tobie pomóc ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również pomógł;)))

      Usuń
  3. Pomocny dla nastolatków :) Brawo :)
    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com 👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatnim czasie zastanawiałam się właśnie nad tym tematem. Twój post wiele mi pomógł. :) Niestety chyba raczej nie uda mi się w te wakacje nigdzie zarobić, gdyż w mojej okolicy nie ma takich możliwości. Mimo tego świetny post, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy opiece nad dziećmi i osobami starszymi zazwyczaj jest problem, bo żeby komuś (nawet dorosłemu) powierzyć najbliższe osoby, trzeba mieć do kogoś zaufanie. Nie wiem jak inne kobiety, ale ja nieznajomemu dziecku nie powierzyłabym swojego dziecka. Dziecko opiekuje się dzieckiem, a jakby się coś stało... Moim zdaniem przy osobach starszych byłoby lekko łatwiej, ale też nie może być to osoba, której trzeba zmieniać pieluchy, bardziej po prostu samotna osoba, która potrzebuje trochę towarzystwa i ewentualnie pomocy w noszeniu zakupów.
    Do tej listy dodałabym hostesse - można ją wykonywać od 16lat.
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarabianie przez bycie konsultantka avonu czy oriflame to najwieksza ściema taka prawda. Ja zarabiałam bedą nastolatka w wakacje dorabiając na kuchni w barze. Zreszta dla chcącego nic trudnego jest wiele ogłoszeń trzeba tylko szukać w internecie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na zarobienie paru groszyu. Ja w wakacje pomagam babci zbierać maliny/truskawki/porzeczke bo ma tego dużo i co sobie nazbieram to moje :>
    pozdrawiam i obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że przydatny post dla małolatów którzy szukają pracy aby dorobić sobie na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja próbowałam znaleźć pracę na wakacje, jednak 14 lat.. Każdy mnie odrzucał, nawet na zbieranie jabłek w sadzie nie chcieli mnie wziąć :D
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatny post!
    PS. Zostałaś nominowana do LBA

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka