08 stycznia 2017

Skam




Skam to norweski serial, który od krótkiego czasu zaczyna być popularny w Polsce. Osoby, które czytają mojego bloga wiedza, że mieszkam w Norwegii dla tego, zdziwiłam się, że ten norweski serial zaczyna być popularny w Polsce. Od paru tygodni zauważyłam, że coraz więcej osób dodaje posty na twiterze na temat Skamu. Sama oglądam ten serial od 3 lat, ale nigdy nie przypuszczałam ze stanie on się popularny również w Polsce.



Skam opowiada historie z życia grupki nastolatków. Każdy sezon skupia się na jednej postaci i dotyka innych kwestii m.in. nękania, homoseksualizmu, seksu, narkotyków czy feminizmu. Brutalnie i do bólu szczerze serial. Cechą wyróżniającą „SKAM” jest to, że historia „żyje” 24 godziny na dobę. Odbiorcy mogą śledzić bohaterów 24\7 – np. kiedy ci imprezują o 2 nad ranem, a także to, co publikują na Facebooku i Instagramie, jednocześnie czytając ich SMS-y. To daj poczucie więzi z obserwowanym.


Sama oglądam ten serial po angielsku, ale wiem, że w internecie znajdują się tłumaczone odcinki serialu. Bardzo polecam wam ten serial mam, nadziej, że wam się spodoba.

3 komentarze :

  1. ALE SUPER! Tak ja tez zauwazylam,ze staje sie on popularny! I myslalam tak szczerze mowiac,ze to film a nie serial! Chyba naprawde musze sie za niego wziasc bo mega mnie kusi,haha! SUepr post,bardzo pomocny!:)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauważyłam jego popularność na Twitterze! Co druga osoba tweetująca wspominała o SKAM :) mi SKAM niesamowicie przypomina SKINS UK, który też bardzo lubiłam! Jak tylko znajdę choć odrobinę czasu, na pewno go obejrzę ;)

    Pozdrawiam,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten serial. Jak zaczynałam go oglądać to trudno go było znaleźć z angielskimi napisami a teraz już tłumaczą na polski hahaha
    Przypomina mi on Skins, który swoją drogą też uwielbiałam. Teraz tylko czekam na 4 sezon.
    Świetny blog, zostaję tu na dłużej ♥
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka