02 stycznia 2017

Stęskniłam się....


Przez ostanie parę miesięcy, nie byłam zbytnio aktywna na tym blogu. Szczerze mówiąc, stęskniła się za nim. Jest drugi dzień nowego roku, postanowiłam tu wrócić.


Wcześniej codziennie sprawdzenia bloga czytanie miłych komentarzy i również "hejtow było moją codziennością, pod koniec roku się to zmięło. Przestałam, w ogóle to wchodzi, posty pojawiały się raz na miesiąc, a nie tak ja wcześniej raz w tygodniu. Nie miałam czasu na to, ale teraz się to zmienni.

Nowy początek..


Od teraz na moim blogu posty będą raz w tygodniu, tematyka będzie taka sama jak wcześniej.
Mam nadzieje ze znowu zaczniecie tu zaglądać jak wcześniej.

Podsumowanie zeszłego roku:

W tamtym roku zajrzeliście na mojego bloga ponad 20000 razy, z czego jestem bardzo zadowolona, zakładając tego blog, nie myślałam, że na moje bloga zajrzy tyle osób.

Najpopularniejsze post 2016

IDEALNY CHŁOPAK DLA BLOGERKI?



Post ten jest o ideałach chłopaków dla blogerki, czyli tak naprawdę dla normalnej dziewczyny. W tym poście pomogło mi parę blogerek. Blogerki wypowiedziało się na temat swoich ideałom. Ten post został wyświetlony ponad 4000 razy. Bardzo mnie to zaszokowało, że tyle osób chciało go, przeczyta i bardzo mi milo z tego powodu.

Mam nadziej, że zostaniecie, zemną przez ten cały rok i będziecie mnie często tu odwiedzać. Dziękuje za rok 2016.

3 komentarze :

  1. Oby ten Nowy Rok przyniósł dużo sukcesów nie tylko w blogowaniu ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś powrócić! :) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog to fajne oderwanie się czasem od wszystkiego

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka