21 maja 2017

13 Reasons Why


Therteen Reasons Why  Opowiada o nastolatku, Clayu Jensenie, który pewnego dnia wraca ze szkoły i znajduje tajemnicze pudełko zaadresowane do niego. W środku są nagrania wykonane przez jego przyjaciółkę, Hannah Baker, która dwa tygodnie wcześniej popełniła samobójstwo. Na taśmach dziewczynka ujawnia 13 powodów, dla których zdecydowała się zakończyć swoje życie.





Po obejrzeniu tego serialu zamilkłam 
chyba na parę godzin, zaczęłam myśleć nad tym, w jakich czasach żyjemy i jak okrutni mogą być ludzie. Na samy początku po obejrzeniu pierwszej „kasety” pomyślałam „i tylko dla tego popełniła samobójstwo? Mogła przecież to olać” zaczęłam oglądać dalej i zrozumiałam, dlaczego ona to zrobiła, potrzebowała pomocy, ale jej nie dostała. Potrzebowała osób, z którymi mogła porozmawiać, ale ich nie miała. 

Ta historia pokazuje, jak łatwo można skrzywdzić innego człowiek i jak łatwo można zniszczyć jego psychikę. Taka samo jak Hannah dużo nastolatków w dzisiejszych czasach jest samotnych. Nastolatkowie popadają w depresje. My możemy im pomoc, myśląc o tym, co robimy przeciwko nim. Nie będę się rozpisywać, polecam wszystkie obejrzeć ten serie i pomyśleć o tym, jacy ludzie istnieją na świecie i jak łatwo możemy kogoś skrzywdzić.


Sam oglądałam ten serie na Netflix i nie mama pojęcie czy można go oglądać w internecie, ale na pewno znajdziecie jakiś sposób.

10 komentarzy :

  1. Ahhh widziałam na tumblrze wiele gifów z tego serialu, ale jeszcze nie miałam okazji oglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie mam zamiar go w końcu oglądnąć :) Słyszałam wiele o nim :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. jest swietny!


    www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie będę miała zamiar go oglądnąć, ale nie wiem jak to wyjdzie, bo podobno główna bohaterka jest strasznie irytująca.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główna bohaterka jak dla mnie nie jest irytująca.:)

      Usuń
  5. piękny serial, naprawdę bardzo polecam :)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka